Hudičev most

Bohinj, Gorenjska
Hudičev most zemljevid

Hudičev most se nahaja v Stari fužini v Bohinju nad Zoisovo graščino. Dal ga je zgraditi baron Žiga Zois, da bi olajšal tovorjenje železove rude in lesnega oglja iz okoliških gorskih območij do železarskega obrata, ki je nekoč stal ob Zoisovi graščini.

Z mostu se odpira vrtoglav pogled v ozka globoka korita, ki jih je Mostnica izdolbla v apnenčasto podlago. Hudičev most je skalnati most čez slikovito alpsko sotesko preko potoka Mostnica. Je priljubljena turistična destinacija in je znana po svojih edinstvenih geoloških značilnostih in osupljivih razgledih. To je odličen kraj za tiste, ki jih zanima narava, pohodništvo ali preprosto uživanje v osupljivem razgledu na okolico.

Avto parkiramo na parkiriču v Stari Fužini, nato pa se peš podamo po asfaltirani, ki vodi desno navzgor. Po nekaj minutah vzpona se pogled odpre na pašnike in okoliške “griče”. Hodimo mimo pašnikov in pridemo do razpotja, kjer leva pot vodi v gozd navzgor (proti Vogarju), desna makadamska pa prečka pašnik in vodi navzdol. Izberemo desno pot in že po slabih 10 minutah spuščanja (držimo se desne poti) prispemo do soteske, v kateri je Hudičev most.