Kopališče Mesečev zaliv

Urejeno naravno kopališče
Dostop do vode
Lahek dostop do vode

Kopališče Mesečev zaliv je urejeno naravno kopališče v krajinskem parku Strunjan med rtoma Strunjan in Ronek. Pod pribl. 80 metrov visokimi flišnimi stenami se nahaja eden najlepših zalivov v Istri, neoknjena prodnata obala in divja plaža, ki je v Mesečevem zalivu široka tudi do 7 metrov. Obdajajo pa jo čudovite prepadno navpične stene, ki dejejo zalivu mističen pridih. Plaža se pri Strunjanskem rtu tako zoža, da jo lahko po suhem prehodimo le ob oseki.

Pravi raj za vse, ki jim gneča na plažah ni najbližja in se želijo v krogu svoje družbe ali družine naužiti morskih radosti. Pot je primerna tudi za otroke, potrebno pa je paziti nanje zaradi strmine dostopa.

Pot do Mesečevega zaliva vodi mimo Strunjanjskega križa, od koder se nad morjem odpre obzorje proti Piranu in Tržaškemu zalivu, ob sočnem vremenu z nizko vlažnostjo zraka pa seže pogled vse do vrhov Julijskih Alp.

Parkirišče: peljemo se proti Portorožu in za pinijevim drevoredom (prepoznavnen drevored, ki se boči nad cesto s 110 pinijami) na krožnem križišču zavijemo desno za Strunjan. Peljemo se skozi Strunjan in parkiramo na plačljivem parkirišču v bližini plaže.

Pot do Mesečevega zaliva: peš se odpravimo desno do vile Sivka (rdeča stavba) in zavijemo proti hotelu Svoboda. Nadaljumemo po tlakovani poti in naprej po asfaltni cesti nad hotelom. Kmalu nas rumen smerokaz usmeri levo na stezo, kjer gremo mimo informacijske table. Kmalu nas markacija vodi levo. Naprej nas z ograjo zavarovana pot vodi desno in začnejo se odpirati pogledi nad morjem do Tržaškega zaliva. Nadaljujemo ob robu Strunjanskega klifa do Strunjanskega križa. Nekaj minut naprej pridemo do razpotja, kjer zavijemo levo navzdol. Po vijugasti stezi se spustimo v Mesečev zaliv.

Tam lahko uživamo v naslednjih aktivnostih: Supanje, piknik, športne igre, ribolov, plavanje, sprehod, kopanje psov.