Lovska koča Lepi kamen

Kamniško-Savinjske Alpe
Gostinska ponudba
Ne

Lepi kamen sta ogromni ledeniški skalni kladi na robu ledeniške morene - znakov, da je bil tod nekdaj ledenik je veliko. Že sama oblika doline, značilni robovi ledeniških moren in veliko skalnih balvanov, ki jih je ledenik pustil za sabo. Na eno od klad Lepega kamna so lovci postavili kočo, kamor se lahko povzpnemo po lesenih stopnicah. Z njega je prav lep razgled, posebej še, če nismo vrtoglavi in po lestvi splezamo na lovski opazovalni stolp.

Parkiramo pri Domu v Kamniški Bistrici in se peš odpravimo po cesti, ki vodi v Konec. Lahko tudi po označeni poti, ki vodi na Kokrsko sedlo. Potem pridemo z označene poti na cesto na ovinku in križišču (desno vodi cesta do spodnje postaje tovorne žičnice na Kamniško sedlo) in tam nadaljujemo naprej po cesti do naslednjega križišča. Tu gre levi krak v Konec, desni pa proti Jermanci, kamor zavijemo tudi mi. Ampak že po 50 metrih zavijemo levo na kolovoz, ki kmalu pride do hudournika. Po tej cesti se nato zlagoma vzpenjamo na zgornji rob morene prav do Lepega kamna. Od Doma v Kamniški Bistrici je približno 45-60 min hoje.

Lovska koča Lepi kamen se nahaja na nadmorski višini 883 m in pripada pogorju Kamniško-Savinjske Alpe.